Zwrócone dobra
Nie masz pewności co do zwrotu, wymiany lub reklamacji towarów na naszej stronie internetowej? Nie martw się, procedura jest bardzo prosta.
Jak postępować w przypadku reklamacji lub zwrotu towaru?
- Pełną procedurę można znaleźć tutaj: / jak złożyć skargę /
- Nie zapomnij zapoznać się z naszymi warunkami biznesowymi, które znajdziesz pod linkiem tutaj: / warunki-biznesowe-i-porady-reklamacyjne /
Jak kontynuować po wypełnieniu wszystkich niezbędnych dokumentów?
- Wszystko, co musisz zrobić, to przyjść do dowolnego zamówienia pocztowego i podyktować kod zwrotu . Wszystko, co musisz zrobić, to przynieść zapakowany towar do najbliższego oddziału.
- Tutaj przygotowaliśmy dla Ciebie mapę Zásilkoven : zasilkovna.cz/pobocky
Możesz zwrócić towar tylko za zgodą sklepu internetowego. Jeśli wyślesz towar wcześniej lub bez zgody sklepu internetowego, zostaniesz obciążony opłatą za wysyłkę.
Jak więc wygląda procedura w poszczególnych punktach?:
- Dokładnie wypełnij niezbędny formularz (reklamacje, zwroty itp.) I wydrukuj go.
- Dołącz protokół reklamacyjny na towar (abyśmy mogli połączyć zwracany towar z Twoją reklamacją).
- Towar musi być odpowiednio zapakowany (w pudełko, bąbelki lub koperta bąbelkowa).
- Dostarczysz towar do dowolnego najbliższego oddziału skrzynki pocztowej .
- Podyktuj kod powrotu: 93752849.
- I gotowe! Oddział wygeneruje etykietę i wyśle do nas zwrócony towar do oddziału.
Proste, prawda? Jeśli nadal nie możesz sobie z tym poradzić, nie wahaj się z nami skontaktować, chętnie Ci doradzimy.
Zespół Scootshop.cz