Kvůli nařízení vlády máme od 28.12.2020 otevřeno v naší kamenné prodejně pouze pro výdej zboží! Více zde
Chcete změnit jazyk eshopu na us?

Zwrócone dobra

Nie masz pewności co do zwrotu, wymiany lub reklamacji towarów na naszej stronie internetowej? Nie martw się, procedura jest bardzo prosta.

Jak postępować w przypadku reklamacji lub zwrotu towaru?

Jak kontynuować po wypełnieniu wszystkich niezbędnych dokumentów?

  • Wszystko, co musisz zrobić, to przyjść do dowolnego zamówienia pocztowego i podyktować kod zwrotu . Wszystko, co musisz zrobić, to przynieść zapakowany towar do najbliższego oddziału.
  • Tutaj przygotowaliśmy dla Ciebie mapę Zásilkoven : zasilkovna.cz/pobocky

Możesz zwrócić towar tylko za zgodą sklepu internetowego. Jeśli wyślesz towar wcześniej lub bez zgody sklepu internetowego, zostaniesz obciążony opłatą za wysyłkę.

Jak więc wygląda procedura w poszczególnych punktach?:

  • Dokładnie wypełnij niezbędny formularz (reklamacje, zwroty itp.) I wydrukuj go.
  • Dołącz protokół reklamacyjny na towar (abyśmy mogli połączyć zwracany towar z Twoją reklamacją).
  • Towar musi być odpowiednio zapakowany (w pudełko, bąbelki lub koperta bąbelkowa).
  • Dostarczysz towar do dowolnego najbliższego oddziału skrzynki pocztowej .
  • Podyktuj kod powrotu: 93752849.
  • I gotowe! Oddział wygeneruje etykietę i wyśle do nas zwrócony towar do oddziału.

Proste, prawda? Jeśli nadal nie możesz sobie z tym poradzić, nie wahaj się z nami skontaktować, chętnie Ci doradzimy.

Zespół Scootshop.cz

Map
Przetwarzanie danych
Ukryj się