Kvůli nařízení vlády máme od 28.12.2020 otevřeno v naší kamenné prodejně pouze pro výdej zboží! Více zde
Chcete změnit jazyk eshopu na us?
11:00-17:00 (eshop), 13:00-17:00 (sklep)

Zwrócone dobra

Nie masz pewności co do zwrotu, wymiany lub reklamacji towarów na naszej stronie internetowej? Nie martw się, procedura jest bardzo prosta.

Jak postępować w przypadku reklamacji lub zwrotu towaru?

Jak kontynuować po wypełnieniu wszystkich niezbędnych dokumentów?

  • Wszystko, co musisz zrobić, to przyjść do dowolnego zamówienia pocztowego i podyktować kod zwrotu . Wszystko, co musisz zrobić, to przynieść zapakowany towar do najbliższego oddziału.
  • Tutaj przygotowaliśmy dla Ciebie mapę Zásilkoven : zasilkovna.cz/pobocky

Możesz zwrócić towar tylko za zgodą sklepu internetowego. Jeśli wyślesz towar wcześniej lub bez zgody sklepu internetowego, zostaniesz obciążony opłatą za wysyłkę.

Jak więc wygląda procedura w poszczególnych punktach?:

  • Dokładnie wypełnij niezbędny formularz (reklamacje, zwroty itp.) I wydrukuj go.
  • Dołącz protokół reklamacyjny na towar (abyśmy mogli połączyć zwracany towar z Twoją reklamacją).
  • Towar musi być odpowiednio zapakowany (w pudełko, bąbelki lub koperta bąbelkowa).
  • Dostarczysz towar do dowolnego najbliższego oddziału skrzynki pocztowej .
  • Podyktuj kod powrotu: 93752849.
  • I gotowe! Oddział wygeneruje etykietę i wyśle do nas zwrócony towar do oddziału.

Proste, prawda? Jeśli nadal nie możesz sobie z tym poradzić, nie wahaj się z nami skontaktować, chętnie Ci doradzimy.

Zespół Scootshop.cz

Map