Chcete změnit jazyk eshopu na us?
Prodejna PO-PA: 13:00-17:00, S0-NE: ZAVŘENO (e-shop: 10:00-17:00)

Zwroty i reklamacje

Jak postępować w przypadku reklamacji lub odstąpienia od umowy kupna?

Jak kontynuować po wypełnieniu formularza?

  • Wszystko, co musisz zrobić, to odwiedzić dowolny oddział lub punkt nadania Packeta.
  • Tutaj możesz odnaleźć najbliższy punkt: https://www.packeta.pl/oddzialy

Możesz zwrócić towar tylko za naszym potwierdzeniem. Jeśli wyślesz towar wcześniej lub bez zgody sklepu internetowego, zostaniesz obciążony opłatą za wysyłkę.

Jak więc wygląda procedura w poszczególnych punktach?:

  • Dokładnie wypełnij i wydrukuj niezbędny formularz.
  • Formularz umieść w przesyłce zwrotnej.
  • Odpowiednio zabezpiecz i zapakuj towar do wysyłki.
  • Odwiedź najbliższy oddział lub punkt nadania Packeta.
  • Podyktuj kod zwrotny: 93752849.
  • Gotowe! Przewoźnik wygeneruje etykietę zwrotną i wyśle do nas przesyłkę.

Proste, prawda? Jeśli nadal nie możesz sobie z tym poradzić, nie wahaj się z nami skontaktować, chętnie Ci doradzimy.

PAMIĘTAJ ŻEBY NAPISAĆ W JAKI SPOSÓB MAMY ZAKOŃCZYĆ PROCES ZWROTU - WYMIANA NA INNY PRODUKT/ROZMIAR, ZWROT KOSZTÓW ITP.

Zespół Scootshop.pl

Map