Zwroty i reklamacje
Jak postępować w przypadku reklamacji lub odstąpienia od umowy kupna?
- Pełną instrukcję postępowania w przypadku reklamacji lub zwrotu w ramach odstąpienia znajdziesz tu: Reklamacja/odstąpienie od umowy kupna
- Nie zapomnij zapoznać się z naszym regulaminem sklepu: Regulamin
Jak kontynuować po wypełnieniu formularza?
- Wszystko, co musisz zrobić, to odwiedzić dowolny oddział lub punkt nadania Packeta.
- Tutaj możesz odnaleźć najbliższy punkt: https://www.packeta.pl/oddzialy
Możesz zwrócić towar tylko za naszym potwierdzeniem. Jeśli wyślesz towar wcześniej lub bez zgody sklepu internetowego, zostaniesz obciążony opłatą za wysyłkę.
Jak więc wygląda procedura w poszczególnych punktach?:
- Dokładnie wypełnij i wydrukuj niezbędny formularz.
- Formularz umieść w przesyłce zwrotnej.
- Odpowiednio zabezpiecz i zapakuj towar do wysyłki.
- Odwiedź najbliższy oddział lub punkt nadania Packeta.
- Podyktuj kod zwrotny: 93752849.
- Gotowe! Przewoźnik wygeneruje etykietę zwrotną i wyśle do nas przesyłkę.
Proste, prawda? Jeśli nadal nie możesz sobie z tym poradzić, nie wahaj się z nami skontaktować, chętnie Ci doradzimy.
PAMIĘTAJ ŻEBY NAPISAĆ W JAKI SPOSÓB MAMY ZAKOŃCZYĆ PROCES ZWROTU - WYMIANA NA INNY PRODUKT/ROZMIAR, ZWROT KOSZTÓW ITP.
Zespół Scootshop.pl