Dostajemy od Was sporo pytań, dlatego zdecydowaliśmy się przygotować odpowiedzi na te, które otrzymujemy najczęściej. Jeżeli jednak nie udało Ci się odnaleźć odpowiedzi na swoje pytanie, zawsze możesz do nas napisać: info@scootshop.cz
Czy chcesz poznać nasze korzyści? Z pewnością zainteresuje Cię to, na czym się wyróżniamy:
Chcesz wiedzieć, jakie prezenty otrzymasz od zamówienia lub jakie zniżki czekają na Ciebie?
Upusty na prezenty i zamówienia
Jak poprawnie postępować ze skargą? Mamy dla Ciebie proste rozwiązanie:
Nie znasz dostępności towarów? Nie wiesz, co jest w magazynie u dostawcy? Wyjaśnimy tutaj wszystko:
Czy chcesz wiedzieć, jakiego przewoźnika używamy, a ile kosztuje przesyłka i koszt dostawy? Sprawdź tutaj:
Czy masz problem z wyborem skutera, longboardu, czy nie masz wskazówek dotyczących wyboru akcesoriów do skuterów? Sprawdź tutaj:
Jak (jak prawidłowo wybrać towary, przewodniki produktów)
Warunki handlowe i reklamacyjne stanowią integralną część sklepu internetowego. Sprawdź tutaj:
Polityka prywatności. Twoje dane są bezpieczne. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, kliknij tutaj: