Chcete změnit jazyk eshopu na us?

Jak ubiegać się

Skargi z nami są łatwe i szybkie dzięki naszemu nowemu systemowi. :) Nie musisz odsyłać nam towaru ani ręcznie wypełnić protokołów reklamacyjnych. Wszystko dzieje się online. Dzięki temu nasz czas reklamacji jest skrócony. Rozwiążemy 90% roszczeń w ciągu 5 dni roboczych. :)

Jak postępować ze skargami

Zapisujemy się na nasze konto, które automatycznie stworzyliśmy podczas tworzenia zamówienia. Jeśli nie prosiłeś o hasło, po prostu je prześlij. Twój login zostanie wyświetlony w pierwszej wiadomości od twojego zamówienia.

Aby zresetować hasło, kliknij moje konto. (u góry po lewej w menu głównym). Pojawi się tabela logowania. Gdzie moje hasło zostało zapomniane? Twoje hasło dotrze na adres e-mail podany w zamówieniu.

Po rozwiązaniu Twojego hasła zalogujemy się na Twoje konto. Gdzie widzisz ustawienia swojego konta, zamówienia, watchdog, skargi, porównania itp. Kliknij na skargę .

Zobaczysz zamówione towary w reklamach. Wystarczy kliknąć towary, które chcesz odebrać.

Po wybraniu towarów znajdziesz tabelę, w której możesz wypełnić wszystkie informacje o problemie + zamieścić szczegółowe zdjęcia strumieni ( jak wyświetlić produkt, który chcesz pokazać tuż pod tym tekstem ). Kliknij, aby rozpocząć roszczenie. I skończymy. :) Twoje roszczenie pojawi się w naszym systemie i natychmiast rozpatrzymy skargę.

Skargi, które można pobrać w reklamacjach. Poinformujemy Cię o postępach w reklamacji za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Jak prawidłowo strzelać do towarów

Po przyspieszeniu roszczenia potrzebujemy odpowiednich zdjęć, a mianowicie:

  • szczegóły problemu (minimum 2 zdjęcia)
  • cały produkt
  • jeśli reklamujemy deskę lub skuter tak na dole planszy
  • lub załóż film wideo

Im więcej zdjęć uzyskasz, tym lepiej. Przyspieszysz skargę.

CZ-Hradec Králové
Map
SK-Bratislava
Map
Przetwarzanie danych
Ukryj się