Skargi z nami są łatwe i szybkie dzięki naszemu nowemu systemowi. :) Nie musisz odsyłać nam towaru ani ręcznie wypełnić protokołów reklamacyjnych. Wszystko dzieje się online. Dzięki temu nasz czas reklamacji jest skrócony. Rozwiążemy 90% roszczeń w ciągu 5 dni roboczych. :)
Jak postępować ze skargami
Zapisujemy się na nasze konto, które automatycznie stworzyliśmy podczas tworzenia zamówienia. Jeśli nie prosiłeś o hasło, po prostu je prześlij. Twój login zostanie wyświetlony w pierwszej wiadomości od twojego zamówienia.
Aby zresetować hasło, kliknij moje konto. (u góry po lewej w menu głównym). Pojawi się tabela logowania. Gdzie moje hasło zostało zapomniane? Twoje hasło dotrze na adres e-mail podany w zamówieniu.
Po rozwiązaniu Twojego hasła zalogujemy się na Twoje konto. Gdzie widzisz ustawienia swojego konta, zamówienia, watchdog, skargi, porównania itp. Kliknij na skargę .
Zobaczysz zamówione towary w reklamach. Wystarczy kliknąć towary, które chcesz odebrać.
Po wybraniu towarów znajdziesz tabelę, w której możesz wypełnić wszystkie informacje o problemie + zamieścić szczegółowe zdjęcia strumieni ( jak wyświetlić produkt, który chcesz pokazać tuż pod tym tekstem ). Kliknij, aby rozpocząć roszczenie. I skończymy. :) Twoje roszczenie pojawi się w naszym systemie i natychmiast rozpatrzymy skargę.
Skargi, które można pobrać w reklamacjach. Poinformujemy Cię o postępach w reklamacji za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Jak prawidłowo strzelać do towarów
Po przyspieszeniu roszczenia potrzebujemy odpowiednich zdjęć, a mianowicie:
Im więcej zdjęć uzyskasz, tym lepiej. Przyspieszysz skargę.