- Służy do dokręcania modelu głowy, aby nie poruszyć kierownicą
- W skuterach freestyle'owych mamy kompresję ICS, HIC, IHC, SPIDER HIC, SCS oraz matek z wideł gwintowanych
Duży rękaw, który ma 2 średnice (mniejsze w widelcu, większe w kierownicy), jeden z najsilniejszych systemów, kierownica nie może mieć wycięcia.
Procedura: Załóż widelec, SCS ma podkładkę i śrubę, widły nie mogą być większe niż SCS (w przeciwnym razie użyj przekładek). Naciskam podkładkę i wkręcam w SCS, a następnie dociągam śrubę do widelca, ciągnąc od góry do góry, pchając kierownicę i pociągając boczne śruby.
SCS zaciska kierownicę bez wycięcia lub używa adaptera paskowego, który pasuje do kierownicy!
Zalety :
- najsilniejsza kompresja
- kierownica bez wycięcia (system jest sztywniejszy, kierownica po prostu się nie łamie)
- Możesz użyć wszystkich wskazówek kierownicy (HIC, Standard i Aluminium, ale bez wycięć)
Wady :
- ciężki system kompresji
- jeśli masz widelec dłuższy niż SCS, potrzebujesz rozpórki lub skracania widelca
Najstarszy system kompresji, prosty rygiel + jeż, który został umieszczony w kierownicy (w środku), wziął śrubę, dokręcił do żywopłotu, kierownica się nie poruszyła
Zalety :
- System jest tani
Wady :
- jeśli łeb śruby jest uszkodzony. Trudno jest usunąć system
- jeż może ślizgać się w niektórych stalowych kierownicach lub stali nierdzewnej (tylko w przypadku kierownic o wewnętrznej średnicy 32 mm)
- system jest włączony
Podkładka ze śrubą. Pad przesuwa nas na zestaw słuchawkowy. Dokręć śrubę od góry do widelca nad podkładką. Widelcem jest nitka lub jeż.
Aluminiowe kierownice i kierownica ze standardowym wnętrzem nie są używane