pl-PL
Polish
cart
Koszyk
menu

Jak sponsorować

Co to jest sponsor jeźdźca?

Słyszałeś już o innym kierowcy, który ma sponsora - najczęściej markę lub sklep. Ten suwak od sponsora otrzymuje części zapasowe, czasem zestawy, czasem sztuczki, buty, plecaki, czapki, naklejki itp. - zawsze zależy od tego, co sponsor robi. Bardzo dobrzy zawodnicy, którzy stawiają się na wyścigi, a następnie otrzymują finansowe nagrody od wielkich sponsorów, podróżują na wyścigi i wystawy oraz za granicą. I oczywiście inni jeźdźcy to lubią. Ale sponsorowanie to nie tylko zdobywanie jeźdźca, musi on dawać. Sponsoring to 70% pracy, a 30% to jazda. Jeździec musi ciężko pracować i trenować, musi być widziany, musi brać udział w wyścigach, musi kręcić filmy, robić zdjęcia i publikować je w mediach społecznościowych i Internecie. Najważniejszą rzeczą, na której sponsorzy są zainteresowani, jest promocja marki. Najbardziej masowe są środki masowego przekazu - wywiady telewizyjne, wywiady z czasopismami, czasopisma online, widoki wideo. Z tego również płyną nagrody. Nazwijmy to sponsoringiem profi. Ale ładnie ...

Jak zdobyć sponsoring?

Uzyskanie sponsora Profi nie jest takie łatwe. Musisz go mieć . Musisz mieć poziom, musisz mieć smak, musisz chcieć, musisz mieć czas i jeśli chcesz jeździć zagraniczną marką, zdecydowanie musisz mieć dobry angielski. Jeśli myślisz, że to masz, możesz zrobić znak lub zrobić zakupy. Musisz zadać sobie pytanie, co naprawdę możesz zaoferować. Z pewnością nie wystarczy napisać maila w stylu "Chcę sponsorować to, co oferujesz". To źle. Opisz, kim jesteś, co robisz, wysyłaj filmy, zdjęcia, linki do Twojej strony, fanpage, a zwłaszcza prezentację o sobie - powerpoint, słowo lub inny format. Zrób coś w rodzaju "książki". Napisz markę lub sklep, kim jesteś , gdzie jesteś, co lubisz, czym jesteś, czym się zajmujesz itp. Musisz być ciekawy dla marki i sklepu. Ale uwaga, na pewno nie jest sprytnie napisać, że chcesz jeździć marką, a nawet nie używać jej części!

Zawodowi sportowcy mają stworzoną prezentację z ofertą. W menu opisują, co mogą zrobić dla marki, niezależnie od tego, czy prowadzą samochód czy terenowo, gdzie były i są widoczne, a co najważniejsze - liczby (zasięg na Facebooku, liczba znajomych, liczba wyświetleń, liczba subskrybentów na youtube). Na przykład Jak to robi Martin Nogol.

Dobrze jest nie tylko wysłać pocztą, ale zadzwonić do sponsora i zorganizować osobiste spotkanie i przedstawić. Zasadniczo

9TransportALK13Bestial WolfBoomCrandonCream PrimeDivineFlybyMetal CoreNokaicPanda PrimusReversalRideooScootshop.czSkatenHagenStrikerUnion
phone
zadzwoń do nas
chat
Lub napisz do nas na