Profesjonalne spodnie CCM Tacks AS-V to topowy model spodni dla najbardziej wymagających zawodowych hokeistów. Spodnie są szeroko stosowane w najlepszych zawodach na całym świecie, w tym w najsłynniejszej lidze NHL.
Spodnie zostały zaprojektowane z myślą o maksymalnej ochronie i osłonie dzięki technologii ASD (ANATOMICAL SHIELD DESIGN). Nowa konstrukcja ASD została opracowana w celu zapewnienia najwyższego poziomu ochrony w klasycznym stylu.
Pas wewnętrzny ze stabilizującym ochraniaczem brzucha i zamkiem błyskawicznym do przedłużenia długości! Regulowany wewnętrzny pas utrzymuje spodnie na miejscu podczas gry, podczas gdy ochraniacz brzucha zapewnia większą osłonę i pozostaje w stałej pozycji. Poręczny, ukryty system pozwala na wydłużenie długości nawet o 1 cal (2,54 cm), co jest szczególnie doceniane przez szybko rosnących i wysokich graczy.
Formowana wyściółka PE z sublimowaną, komfortową wyściółką chroni nerki. Daje to spodniom elitarny poziom ochrony przed uderzeniami i maksymalny komfort w okolicy nerek.
JDP LINE z inteligentnym materiałem D3O® AERO zapewnia ochronę bioder. Listwy odchylają siłę uderzenia od stawu biodrowego, zapewniając elitarny poziom ochrony, a sprytny materiał D3O® LITE pomaga absorbować uderzenia.
Ochraniacz kręgosłupa wykonany z pianki HD FOAM pokrytej inteligentnym materiałem D3O® i płynnie połączonym ochraniaczem szkieletu. Sprytny materiał D3O® LITE działa jak tarcza ochronna, zapewniając elitarny poziom ochrony w obszarze kręgosłupa dzięki bezszwowemu blokowanemu ochraniaczowi szkieletu.
Elastyczne ochraniacze ud wykonane z PE PLASTIC i PE FOAM zapewniają profesjonalną ochronę, pozostawiając jednocześnie miejsce na indywidualne lub drużynowe oznaczenia.
Spodnie o profesjonalnym kroju wykonane z wysokiej jakości nylonu 400D z odpornymi na ścieranie panelami bocznymi, pasem i wewnętrznym zamkiem błyskawicznym. Spodnie są wykonane z wysokiej jakości nylonu wzmocnionego po bokach i oferują szereg nowych funkcji zwiększających ogólną trwałość, takich jak. o 1 cal (2,54 cm) krótsza długość z tyłu ud lub nowe położenie zamka wewnątrz nogawki w celu zmniejszenia tarcia podczas jazdy crossowej.